2013-2014 sezonunda inovasyon ile modayı bütünleştiren Kartopu, örmeyi sevenlere renkli ve yenilikçi bir dünyanın kapısını açıyor.
2013 sene sonunda Kartopu, ürün gru-bunda yer alan 4000’i aşan ürün ve akse-suar çeşidi ile 35 milyon TL ciroya ulaşmayı hedefliyor. Bu sene Kartopu kışı karşıladığı-mız şu günlerde inovasyonla çeşitlendirilmiş farklı ipliklerin dünyasına sizi davet ediyor. El örgü ipliği sektörünün öncü firmalarından Kartopu, yeni sezona hızlı bir başlangıç yap-mış ve sezona 26 yeni ürünle başlayarak sektöründe bir ilke imza atmıştı. Sonbahar-dan kışa girdiğimiz şu günlerde Kartopu, yeni sezonunda herkesi doğanın sıcak ve yumuşak dünyasına davet ediyor. Tasarladı-ğı yenilikçi ürünlerle sektöründe ilklere imza atan Kartopu kürk ve nubuk görünümün-deki ürünleri, yüzde yüz yün grubu ürünleri, farklı modeller çıkarmanızı sağlayacak akıllı ürünleri ile 2013-2014 kışına damgasını vura-cak. Kartopu 15 ürün grubunda 4 bin’i aşkın ürünü ile sadece Türkiye’de değil dünyada daörgüsevelerin kalbini fethediyor. 2013 ciro hedefi 35 milyon TL olan Kartopu’nun başta Kanada, Amerika, İngiltere, Rusya olmak üzere Arnavutluk, Bulgaristan, Gür-cistan, Kazakistan, Kırgızistan, Litvanya, Ma-kedonya, Mısır, Moldovya, Romanya, Suriye, Suudi Arabistan, Ukrayna ve Yunanistan’a ihracatı, yıllık satışının yüzde 30’unu oluştur-makta. İhracatın en yoğun olduğu ülkeler ise Ukrayna ve Rusya. Yurtdışındaki tüketici-nin en çok talep ettiği ürünler arasında do-ğal elyaftan yapılan ürünler geliyor.