Dünyada en fazla tanınan Türk markalarından biri olan erkek giyiminin öncüsü Damat, dikkat çekici ve farklı yaklaşımlarını katalog çekimlerinde de sürdürdü. 2012 – 2013 sonbahar / kış katalog çekimlerini gerçekleştiren marka; profesyonel modeller yerine ihracatçı birliklerinin başkanları ile çalışmayı tercih etti.
Uludağ Tekstil İhracatçıları Birliği (UTİB) Başkanı İbrahim Burkay, Denizli İhracatçı Birlikleri (DENİB) Başkanı Süleyman Kocasert ve Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (EHKİB) Başkanı Emre Kızılgüneşler, Damat’ın yeni katalog yüzleri oldu.
“MARKAMIZIN HEDEFİYLE ÖRTÜŞEN İSİMLER”
Çekimleri değerlendiren Süleyman Orakçıoğlu, modellik yapan başkanların,
Türkiye’nin global anlamdaki yüzleri olduğuna dikkat çekerek, “Dünya
markalarını yakalama değil, o markaların önünde olma vizyonuna sahip markamızın değerleriyle ve hedefleriyle örtüşen, aynı zamanda yıllarca birlikte çalıştığım arkadaşlarıma, destekleri için teşekkür ediyorum” dedi. Damat markasının başarıya endeksli halinin, ülkemiz ihracatı için dünyanın dört bir yanında çalışmalarını sürdüren birlik başkanları ile paralel olduğuna dikkat çeken Orakçıoğlu, çalışmayı, “Türkiye’deki değişimin göstergesi olan örnek bir çalışma” diye tanımladı. Orka Group Genel Koordinatörü Osman Arar ise birlik başkanlarının global ve vizyonu geniş insanlar olduğunu söyleyerek; Damat olarak önümüzdeki dönemlerde çok farklı çalışmalarla da “ilk” olacaklarını söyledi.
Türkiye’nin dünyaca ünlü erkek giyim markası Damat, 2012 – 2013 sonbahar / kış katalog çekimlerinde, profesyonel modeller yerine 3 ayrı ihracatçı birliğinin başkanı ile çalıştı.
BAŞKANLAR ACEMİLİK ÇEKMEDİ
Katalog çekimlerinde yer alan birlik başkanları, fotoğrafçıların talepleri karşısında acemilik çekmeden istenen görüntüleri verdi. UTİB Başkanı İbrahim Burkay, “Gittiğimiz hemen hemen her ülkede Damat markasının ürünlerine rastlıyoruz. Böyle bir markaya destek olmak gurur verici” diye konuşurken, DENİB Başkanı Süleyman Kocasert ise Süleyman Orakçıoğlu ve ekibinin yaptığı işleri yıllardır saygı ve hayranlıkla takip ediyoruz. Bu projede yer lmaktangurur duyuyorum” dedi. Damat markasını “içimizden çıkan bir marka” olarak tanımlayan EHKİB Başkanı Emre Kızılgüneşler de, ihracatçı birliği başkanları olarak, dünyanın dört bir yanında hızla büyüyen bir markaya küçük de olsa katkı vermenin kendilerini mutlu ettiğini ifade etti.
Orka Group Yönetim Kurulu Başkanı Süleyman Orakçıoğlu, “Dünya markalarını
yakalamak değil, o markaların önünde olma vizyonuna sahip markamızın
değerleriyle örtüşen modellerle çalıştık” dedi.