Türkiye’nin en büyük havlu ihracatçısı Bursalı, global markası Nuacotton ile iş dünyasının uluslararası düzeydeki en büyük ödüllerinden biri olan ve çeşitli kategorilerde dünyanın en başarılı kurumlarının ödüllendirildiği American Business Awards’da 2 ayrı ödüle layık görüldü.
Türkiye’nin en büyük havlu ihracatçısı Bursalı, Ar-Ge ve tasarıma dayalı yenilikçi çalışmaları ile gurur verici işlere imza atmaya devam ediyor. Bursalı, iş dünyasının uluslararası düzeydeki en büyük ödüllerinden biri olan ve çeşitli kategorilerde dünyanın en başarılı kurumlarının ödüllendirildiği American Business Awards yarışmasında 2 ayrı ödüle layık görüldü. Dünyanın en saygın iş ödülleri arasında gösterilen ve bu yıl 17’ncisi düzenlenen organizasyonda Bursalı, sektörde pek çok ilke imza attığı Nuacotton markası ile “Tüketici Ürünleri: Ev Ürünleri” kategorisinde Altın, “Yılın İnovasyonu: Tüketici Ürünleri Endüstrileri” kategorisinde ise Bronz ödüllerine layık görüldü. Oldukça zorlu rakipleri geride bırakan Bursalı, elde ettiği Altın ödül ile Türkiye’de bu ödülü almaya hak kazanan 24. firma oldu.
“HEDEFİMİZ: NUACOTTON İLE HER ZAMAN BİR ADIM ÖNDE OLMAK”
Pandemi sebebiyle bu yıl online olarak gerçekleştirilen ödül töreninde konuşma yapan Bursalı İcra Kurulu Başkanı Alper Bursalı, böylesine prestijli bir yarışmada 2 ödül birden aldıkları için büyük mutluluk yaşadıklarını ifade ederek; “Dünyanın en prestijli iş ödülü olan American Business Awards’dan 2 ödül almanın eşsiz gururunu yaşıyoruz. Dünya hızlı bir şekilde değişiyor ve şirketimiz, yenilik odaklı projeleriyle bu değişikliklere ayak uyduruyor. Bursalı olarak hedefimiz, global markamız Nuacotton ile her zaman bir adım önde olmak. Ar-Ge ve Tasarım Merkezlerimizin geliştirdiği Nuacotton Green Hijyenik ürünlerini dünyanın dört bir yanına sunarak, güncel ihtiyaçları karşılıyoruz. Bu ödüllerin asıl sahibi olan bütün çalışma arkadaşlarıma emekleri için teşekkür ediyorum” diye konuştu. Alper Bursalı; “Şirket olarak, ileri teknoloji ile geliştirdiğimiz ürünlerde, özellikle verimliliğe ve katma değere odaklanmış durumdayız. Sürekli iyileştirme anlayışıyla da daima gelecek odaklı adımlar atmaktayız. Nuacotton markamız için geliştirdiğimiz ürünler, tüm dünyada büyük ilgi görüyor. Mevcut pazar payımızı ve ürün çeşitliliğini artırmaya odaklanarak, ülkemize ve sektöre katma değer sağlamaya devam etme hedefindeyiz” dedi. Türkiye’nin tekstil sektöründeki ilk ve tek Ar-Ge & Tasarım Merkezi unvanını elinde bulundurduklarını da aktaran Bursalı, bu alandaki çalışmaları sürdürülebilir kılarak bilgiye ve teknolojiye yatırım yapmaya devam edeceklerini kaydetti.
NUACOTTON ‘MUCİZEVİ’ ÜRÜN GAMIYLA BEKLENTİLERİ YENİDEN ŞEKİLLENDİRDİ
Bursalı’nın dünya çapındaki markası Nuacotton ile özellikle son kullanıcıya faydalı ürünler sunmak amacıyla, pek çok yeni teknolojinin uygulandığı ürünler geliştiriliyor. Gold, Silver, Bronz ve Green olmak üzere 4 segmentte geniş ürün yelpazesi bulunan Nuacotton ailesine son olarak; patentli, mucizevi mikrokapsülleri ile, bakteri ve mikropları önleyen “Nuacotton Green Hijyenik Serisi” katıldı. Nuacotton Green Hijyenik ürünleri, özellikle pandemi döneminde beklentileri yeniden şekillendiriyor. Şirket, diğer antibakteriyel ürünlerin aksine, tamamen doğal içeriklerden oluşturulan antibakteriyel solüsyonu mikrokapsülasyon teknolojisi ile birleştirerek sektör açısından ‘mucizevi’ olarak nitelendirilebilecek bir ilke imza atıyor. Ürünler, antibakteriyel özelliğini 20 yıkamaya kadar koruyor; bakteri, virüs, mantar ve küfün gelişmesini ve çoğalmasını engelliyor, kötü kokuyu ve leke oluşumunu önlüyor.
#bursalı#ödül#antibaktariyel#inovasyon#