COLIN’S Avrupa’da büyüyor

Spread the love

colinsTürkiye’nin “Dünya Markası” olma yolunda emin adımlarla ilerleyen en önemli markalarından biri olan COLIN’S, dünya markası yolculuğuna Avrupa’daki yerini sağlamlaştırarak devam ediyor. Türkiye, Rusya ve Ukrayna başta olmak üzere faaliyet gösterdiği ülkelerde marka bilinirliği ko-nusunda büyük başarılara imza atan, özellikle Rusya ve Ukrayna’da en yaygın mağaza ağına sahip markası olan COLIN’S, 37 ülkedeki mağazaları aracılığıyla elde ettiği perakende tecrübe-sini hazır giyimde en yoğun rekabetin olduğu Av-rupa’daki yerini sağlamlaştırmak için kullanıyor.

“BİZ DÜNYA MARKASI OLMAYA KARARLIYIZ, DEVLET DE DESTEKLİYOR”

Eroğlu Grubu’nun COLIN’S markası ile yurtiçi ve yurtdışı pazarlarda bilinilirlik bakımından önem-li mesafeler katettiğini vurgulayan COLIN’S İcra Kurulu Başkanı ve Eroğlu Holding Yöne-tim Kurulu Üyesi Yavuz Eroğlu “Faaliyette olduğumuz birçok ülkede pazar lideriyiz. Bu başarımızın arkasında dünya marka-sı olma kararlılığımız kadar TURQUALITY   Programı’nın da önemli bir yeri bulunmak-tadır. Bugün Türkiye, Rusya ve Ukrayna baş-ta olmak üzere 37 ülkede 600’ü aşkın ma-ğazamız bulunuyor. TURQUALITY desteğini aldığımız süre boyunca ihracatımız yıllık or-talama % 65 oranında artış gösterdi. Dün-ya markası olma yolunda büyük mesafe kateden COLIN’S, modaya kazandırdığı ve dünyanın tercih ettiği ürünleri ile büyük be-ğeni toplamaya devam etmektedir” dedi.“

MARKA BİLİNİRLİĞİMİZ ARTTIKÇA FRANCHISE TALEPLERİ DE ARTIYOR” COLIN’S’in

bugün Rusya ve Ukrayna’da-ki en yaygın mağaza ağına sahip firma olarak ülkenin en önemli markalarından biri olduğuna dikkat çeken Eroğlu, “Ulus-lararası bilinirliğimiz kendisini her alanda gösteriyor. Bunu da en çok şirketimize ge-len franchise başvurularından anlıyoruz. Şirket merkezimizde sürekli franchise baş-vurusu yapmak için dünyanın farklı ülke-lerinden gelen girişimcileri ağırlıyoruz” diye konuştu. Dünyanın 37 ülkesinde elde ettikleri perakende tecrübelerini önü-müzdeki dönemde Avrupa ülkelerindeki yerlerini sağlamlaştırmak için kullana-caklarını anlatan Eroğlu şunları söyledi: “COLIN’S olarak yurtdışı mağazalaşma atağımıza ara vermeksizin devam ediyo-ruz. Geçtiğimiz Eylül ayında Almanya’da-ki Skyline’da bir mağaza daha açtık. 2013 sonuna kadar bu ülkedeki mağaza sayımızı 6’ya çıkarmayı hedefliyoruz.”