Ecco ile Sokak Tarzı Şıklıkla Buluştu

Spread the love

ECCO

ECCO’nun yeni Soft 7 serisi kadınlar ve erkekler için geçmişe ait referanslardan ve fütüristik fikirlerden ilham alınarak oluşturuldu. Eskimeyen ECCO klasiklerinin yeni bir yorumu olarak karşımıza çıkan bu seri, kentsel yaşamın özünü yansıtıyor. Serideki siyah ve beyaz kontrastlar çarpıcı ama sportif sokak stiliyle dikkat çekiyor. ECCO Soft 7’nin bu stili, ortak bir estetiği ve sınır tanımayan değerlere sahip gerçek küresel modayı temsil ediyor.ECCO’nun rahat SOFT 7 serisinde eşofmandan esinlenilmiş ceketler ve deri sneaker kombinasyonu, cool&salaş şehirli hissiyle bütünleşiyor. Sneaker trendi dünyada hızla yayılırken SOFT 7 stil ve işlevselliğin mükemmel birlikteliğiyle gençlere sesleniyor. Bu yeni tarzda isminden de anlaşılacağı gibi ayakkabıların esnek bir tabana ve ekstra yumuşak bir deriye sahip olduğunu görüyoruz. Yine bu sokak modasını yumuşak ECCO San Diego derisinden cool ve sofistike tarzlı ECCO DENİO SD postacı çantası ile tarzınızı tamamlayacaksınız. Çantanın  pratik cepleri ve anahtarlık kayışları sayesinde tüm eşyalarınız çantanızla bir şıklığa dönüşecek.

 

 

 

Dünyanın en büyük spor giyim markalarından Anta Türkiye’de

Spor giyimde piyasa değeriyle dünyanın en büyük ilk beş markasından biri olan Anta, Neo Trend firmasının distribütörlüğünde Türkiye’ye geliyor. Dünyanın en büyük iki bilim laboratuarından birine sahip olan Anta sunduğu özel teknolojiler ile spor sektöründe rakiplerinden ayrılıyor. Tüm dünyada, profesyonel  sporcular ve spor tutkunları tarafından öncelikli olarak tercih edilen marka ilk mağazasını yıl sonuna kadar Türkiye genelinde 15 mağazaya ulaşacak. Türkiye’de tekstil sektörünün tanınmış isimlerinden Kazım Akbulut’un sahibi ve kurucusu olduğu Neo  Trend şirketi, dünyanın en büyük spor giyim markalarından Anta’yı Türkiye’ye getiriyor. Anta, dünyadaki en büyük iki bilim laboratuarlarından birine sahip. On binlerce kişinin çalıştığı AR-GE merkezinde her yıl binlerce ürünün patenti alınıyor. 1994 yılında kurulan şirket, 2007 yılında Hong Kong  borsası üzerinden halka açıldı. 2014 itibariyle Anta’nın toplam piyasa değeri 3,87 milyar dolara ulaşmış bulunuyor. Bu büyüklükle Anta; Nike, Adidas, Puma ve Asics’den sonra, spor kategorisinde dünyanın en büyük beşinci markası haline geldi. Anta markasının çatısı altında Anta Sports, Anta Çocuk ve FILA olmak üzere 3 ana grup yer alıyor. Her sezon, 2 binden fazla yeni ayakkabı tasarımı çıkaran marka, tekstil ürünlerinde 3 bin, aksesuar ürünlerindeyse 1.500 tasarımı kendi bünyesinde tasarlayıp üretiyor. Neo Trend Yönetim Kurulu Başkanı Kazım Akbulut, ilk mağazayı Ağustos ayı içinde açacaklarını belirterek şöyle diyor: “2015 sonuna kadar 15 mağaza, Rakiplerimizi ayakkabı pazarında zorlayan, ‘teknolojik ayakkabı’ denildiğinde akla gelecek 3 markadan biri olmayı hedefliyoruz.”