Orta Doğu ve Doğu Avrupa modasının kesişim noktası Première Vision İstanbul, Ekim ayında kapılarını açıyor. 1973 yılından bu yana, Paris’te dünyanın en önemli kumaş fuarını düzenleyen ve Türk tekstil ve hazır giyim markalarının gelecek sezon trendleri hakkında fikir sahibi olmak için en sevdiği fuarların başında gelen PremièreVision artık İstanbul’da da yılda iki kez düzenlenecek. PremièreVision İstanbul, ilk kez 29-30-31 Ekim tarihlerinde CNR Fuar Merkezi’nde gerçekleştirilecek.
İstanbul’da düzenlenecek ilk PremièreVision Fuarı’na yaklaşık 150 dolayında şirketin katılması ve 5 bin profesyonel ziyaretçi bekleniyor. İstanbul, PremièreVisionFuarları’nın uluslararası yayılımında, New York, Sao Paulo ve Shangai’den sonraki 4.durağı oldu. PremièreVision SA CEO’su Philippe Pasquet, İstanbul’un bir PremièreVision lokasyonu olarak seçilmesinin en önemli sebebinin İstanbul’un hem Avrupa ve Asya arasındaki fiziksel konumu, hem de moda dünyasındaki konumuyla gerçek bir cazibe ve buluşma merkezi olması şeklinde açıkladı.
Pasquet, yaptığı açıklamada, Türk tekstilinin son yıllarda gösterdiği performanstan övgüyle söz etti. PremièreVision’u İstanbul’da düzenleme fikrinin uzun zamandır projelerinin arasında yer aldığını, 2012 yılındada İstanbul’da bir ofis açmaya karar verdiklerini ifade etti. Pasquet, Türkiye’nin tekstil üretimi ve talebi açısından yükselen Balkanlar, İran, Irak, Rusya gibi bölgelere yakınlığına dikkat çekerken, 2017’ye kadar toplam %16’lık büyüme öngörülen Türkiye ekonomisinin ve sanayi üretiminde ve ihracatta %17’lik payıyla tekstil ve hazır giyimdeki gücünün etkileyici özellikler olduğunu vurguladı.Türkiye’nin sadece bir hammadde ve ara mamul üreticisi kimliğinden öte, tekstil ve hazır giyimde dikey entegre tesisleriyle, yerli markalarıyla ve bu sektörde uzmanlaşmış olmasıyla da ön plana çıktığını kaydeden Pasquet, özellikle yaygın dağıtım ve mağaza zincirlerine de sahip olan Türk hazır giyim markalarının gerek civar ülkelerde, gerekse daha uzak coğrafyalarda emin adımlarla büyüdüğünü belirtti.
Ayrıca Türk tekstil ve hazır giyim sektörünün şimdiye kadar tüm Première Vision Fuarları’nda gerek katılımcı, gerekse ziyaretçileriyle oldukça dinamik bir profil çizdiğini belirten Philippe Pasquet, fuarlarda ürün sunan ülkeler arasında Türkiye’nin 3. sırada, ziyaretçi yoğunluğunda ise ilk 10’un içinde yer almasından duyduğu memnuniyeti ifade etti. 2013’te toplam 3,692 katılımcı PremièreVision Paris Fuarı’nda ürünlerini sergilerken, toplam 120, 932 profesyonel ziyaretçi bu ürünleri inceledi. Aynı yıl, PremièreVision’un diğer ülkelerdeki fuarlarında ise 675 katılımcı ve 29,281 profesyonel ziyaretçi yer aldı.
merhabalar
soylu orme olarak ıstanbul prımıer vısıon ffuarın katılmak ıstıyoruz
tesekkurler