TURQUALITY® Programı kapsamına alınan 17. marka olan HAMAM, TURQUALITY®‘nin desteğiyle yurtdışında 45 olan satış noktasını sayısını 5 yılda 200’e çıkardı.
Harrods, Printemps, Le Bon Marche gibi dünyanın en prestijli mağazalarında ilk ve tek Türk markası olarak yer alan ‘HAMAM’, Berlin’in tanınmış mağazası KaDeWe’de büyük ilgi görünce Münih’teki mağazaya da davet edildi. Dünyanın en büyük ve en ünlü mağazası Harrods başta olmak üzere Printemps, Le Bon Marche, Mitsukoshi, Abc carpet home, Bloomingdale’s, El Corte Ingles, Tsum, Hangzhou Tower gibi moda ve lüksün en önemli merkezlerinde yer alarak Türkiye’yi temsil eden HAMAM, Almanya’nın en büyük mağazalarından KADeWe’nin Berlin’deki mağazasından sonra Münih’teki mağazasına da girmeye hazırlanıyor. 2007 yılında TURQUALITY® Programı’na kabul edilen 17. marka olan HAMAM, 5 yılda TURQUALITY® ‘nin desteğiyle yurtdışında 45 olan mağaza sayısını 200’e çıkardı. HAMAM markasıyla 5 kıtadaki 40 ülkede 200 prestijli satış noktasına, 4 yurtdışı birimine, 5 yurtdışı mağazasına ve 40 corner’a sahip olduklarını anlatan Eke Tekstil Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Eke, “HAMAM bugün itibariyle TURQUALITY®‘nin de nihai hedefi olan dünyadaki en önemli alışveriş merkezlerinde ve mağazalarında dünya markalarıyla birlikte anılıyor” dedi.
“LÜKSÜN TEMSİL EDİLDİĞİ HER YERDE VARIZ”
Öncelikli hedeflerinin HAMAM’ı lüks ürün kategorisinde kendi alanında bir dünya markası yapmak olduğunu vurgulayan Eke, “TURQUALITY kapsamına alındıktan sonra geçen 5 yıl içerisinde dünyanın en prestijli noktalarında ilk ve tek Türk markası olarak yer alma başarısını gösterdik. Bunlardan bazıları; Harrods (Londra), Printemps, Le Bon Marche (Paris), Mitsukoshi, Abc carpet home (New York), Bloomingdale’s (Dubai), El Corte Ingles (İspanya-Portekiz), Tsum (Moskova), Hangzhou Tower (Hangzhou).Çin’de biri franchise mağaza olmak üzere 30 satış noktasına ulaştık” diye konuştu.
“KADEWE İLGİDEN MEMNUN KALDI, MÜNİH’E DAVET ETTİ”
Avrupa’nın en büyük ekonomisi Almanya’nın başkenti Berlin’in en prestijli alışveriş merkezlerinden KADEWE’de bir Türk markası olan HAMAM’ın dünya markalarıyla bir arada yer aldığını vurgulayan Eke, “Almanlara bir Türk markasını lüks bir dünya markası olarak kabul ettirebilmek ve önyargıları kırabilmek göründüğü kadar kolay olmasa da yılların verdiği emek ve inanmışlıkla bugün onu da başardık. KADEWE Münih’teki şubesinde de HAMAM corner açmamızı istiyor. Çok yakında Münih’te de corner açacağız” dedi. Kuruldukları günden beri yurtdışı odaklı çalıştıklarını anlatan Eke şunları söyledi: “Geçtiğimiz yıl ciroyu yüzde 30 artırdık. TURQUALITY® Programı’nda ikinci 5 yılı tamamlayacağımız 2016 yılı sonuna kadar ciromuzu 10 milyon dolara çıkarmayı hedefliyoruz.”