Porselen sektöründe Türkiye’nin köklü firmalarından Karaca, ev tekstili sektörüne adım attı. 60 milyon TL yatırımla hayata geçen Karaca Home, tüm ürünlerinde estetik tasarım ve kaliteyi bir araya getiriyor.
Birbirinden şık nevresim takımları, yatak örtüleri, komplettler, battaniyeler, havlu ve bornozlar Karaca Home ürün gamı içerisinde yer alıyor. Karaca Home Genel Müdürü Bahadır Örsoğlu, Karaca Home’un 6 ay içerisinde Türkiye’nin en iyi ev tekstili markası, 5 yıl içerisinde ise dünyanın en iyi 5 ev tekstili markası arasında yer almasını hedeflediklerini belirtti. 1973 yılından bu yana porselen, çatal, kaşık, bıçak ve tencere gruplarını tüketicilere sunan Karaca, ev tekstili sektörüne girdi. Karaca’nın ev tekstili ürünleri Karaca Home markasıyla satışa sunuldu. Karaca, Karaca Home markasına 60 milyon TL yatırım yaptı. Altı aydır koleksiyon hazırlıkları süren Karaca Home, Züchex 23. Uluslararası Züccaciye ve Ev Eşyaları Fuarı’nda görücüye çıktı ve sektör profesyonellerinin beğenisini topladı. Karaca Home’un ev tekstili tasarımları sekiz farklı konseptte sunuluyor. Handmade, Ranforce, City, Saten, Teenage, Bebek, Genç, Havlu konseptlerinde 1500’e yakın artikel bulunuyor. Yüzde 100 pamuk, bambu pamuk, bambu penye ve yüzde 100 penye kullanılan ürünler, kalite ve estetik tasarımı bir araya getiriyor. Özellikle dokunma duyusunu harekete geçiren, arınma ve rahatlama gibi ihtiyaçları cevaplayan ürünler, doğallığın pozitif enerjisini evlere taşıyor. İnce bir zevki yansıtan ürünler nevresim takımları, yatak örtüleri, komplettler, battaniyeler, havlu ve bornozlardan oluşuyor.Karaca Home koleksiyonu İtalya, İspanya, Hollanda ve İngiltere stüdyolarından seçilmiş özel tasarımcılar tarafından hazırlanıyor, bu dizaynlar Karaca Home tarafından yorumlanarak renklendiriliyor. Üretiminin yüzde 95’ini İstanbul, Bursa, Denizli ve Uşak’taki tedarikçilerle gerçekleştiren Karaca Home’un ürünleri, şu anda Türkiye genelindeki yaklaşık 40 AVM’de satışa sunuluyor. Karaca Home olarak bir yıl içerisinde 20 mağaza açmayı, bu süre zarfında zincir mağazalar ve çeyiz mağazaları olmak üzere Türkiye genelinde 800 satış noktasına ulaşmayı hedeflediklerini aktaran Karaca Home Genel Müdürü Bahadır Örsoğlu, “Karaca Home’u çok kısa bir sürede hayata geçirdik. Ev tekstili konusundaki deneyimimizle hızlı hareket ettik ve birbirinden şık tasarımları tüketicilerin beğenisine sunduk. Ürünlerimiz Züchex Fuarı’nda sektör profesyonellerinden tam not aldı. Bu motivasyonla mağazalaşma çalışmalarına ağırlık vereceğiz. Hedefimiz, 6 ay sonra Türkiye’de en iyi tekstil markası olmak; 5 yıl içinde de dünyada en iyi 5 tekstil markası arasında yer almak. Ürünlerimizin kalitesine ve dizaynlarına güveniyoruz. Bu yüzden ihracata da önem vereceğiz. Yakın zamanda Almanya’da mağazamız açılacak. Yakın coğrafyamızdaki ülkelere ihracat yapacağız” diye bilgi verdi.