İnovasyon ile modayı bütünleştirerek, tüketicisine farklı ürünler sunmayı hedefleyen Kartopu, 2013 yılında 35 Milyon TL ciroya ulaştı. Yeni yıl için Kartopu’nun hedefi yüzde 15 büyüyerek, 40 milyon TL’ye ulaşmak.
El örgü ipliği’nin öncü firmalarından Kartopu, yeni sezona hızlı bir başlangıç yapmış ve sezona 26 yeni ürünle başlayarak sektöründe bir ilke imza atmıştı. Kartopu 15 ürün grubunda 4 bin’i aşkın ürünü ile 2013 yılını 35 milyon TL ciro ile kapattı. Kartopu 2014 yılında yüzde 15 büyüme ve 40 milyon TL ciro hedefliyor.
İnovasyon ile modayı bütünleştirerek, tüketicisine farklı ürünler sunmayı hedefleyen Kartopu’nun Ar-Ge’ye ayırdığı pay toplam cironun yüzde 20’sini oluşturuyor.
Kartopu’nun el örgü ipliği sektöründe tasarım, Ar-Ge, üretim ve koleksiyonu ile Türkiye’de ve Dünya’da trend belirleyici, bilgi birikimi ve kapasitesi ile sektöründe Dünya’ya yol gösterici olan şirketler arasında olduğunu söyleyen Kartopu Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Kemal Karabel, başarılı olmak için Müşterimizi iyi dinliyor ve kendimizi onların yerine koyuyoruz. Onların istekleri bizim için yol gösterici oluyor. Bu da yenilikçi ruhumuz Ar-Ge imkanlarımız, çalışmalarımız ile bütünleştiğinde tüketicimizin vazgeçilmezi oluyoruz. Bu motivasyon ile 2014 senesi için koymuş olduğumuz hedeflere ulaşmayı planlıyoruz. Hedefimiz istikrarlı ve ölçeklenebilir büyüme dedi.
İhracatın Toplam Ciro İçindeki Payı Yüzde 30
2013 senesinde önceki seneye oranla yüzde 13 büyüyen Kartopu’nun ihracatı toplam cironun yüzde 30’unu oluşturuyor. Kartopu’nun başta İngiltere, Rusya olmak üzere Arnavutluk, Bulgaristan, Gürcistan, Kazakistan, Kırgızistan, Litvanya, Makedonya, Mısır, Moldovya, Romanya, Suriye, Suudi Arabistan, Ukrayna ve Yunanistan’a ihracatı bulunuyor.
Kartopu 2014 yılında Hırvatistan, İsrail, Norveç, Bosna Hersek gibi yeni pazarllarda da Kartopu ürünleri ile varolacak.