Türkiye’nin 26 ilinde tesadüfi seçim metodu ile belirlenen 2 bin denek ile yüz yüze anket çalışması yapılarak hazırlanan Türkiye İtibar Endeksi Araştırması sonuçları açıklandı.
2011, 2012 ve 2013 araştırmalarında Türkiye İtibar Endeksi Araştırma Radarına giren Kiğılı ‘Türkiye İtibar Endeksi Takdir Beratı’ almaya bu yıl da hak kazandı. Türkiye genelinde 2 bini aşkın kişiyle sözlü ve yazılı anket çalışması sonucu itibar endeksinin belirlendiği araştırma, Türkiye’nin önde gelen 12 sektörüne yönelik gerçekleştiriliyor. Türkiye İtibar Endeksi Araştırması Türkiye’nin 26 bölgesinde 2055 kişiyle anket yoluyla ulaşarak hazırlanıyor. Türkiye İtibar Endeksi’ne üç sene üst üste girmeyi başaran markalara ise bu yıl ilk kez ‘İtibar Endeksi Beratı’ verildi. Kiğılı CEO’su Hilal Suerdem konuyla ilgili şunları söyledi; ’Kiğılı olarak İtibar Endeksi 2013 raporunda olmak bizim için gurur verici. Kiğılı markası bünyesinde sadece ürünlerle değil çeşitli çalışmalarla da müşterilerimize maksimum hizmeti ve faydayı sağlamayı amaç edindik. Kiğılı olarak her koşulda müşterilerimize ayrıcalıklı olduğunu hissettirmeye çalışıyoruz. Kiğılı Call Center, Kiğılı Kart gibi bünyemizde bulunan projelerle tüketicilerimize en üst düzey fayda sağlamaya çalışıyoruz. Türkiye İtibar Endeksi’ne üç sene üst üste girerek İtibar Endeksi Takdir Berat’ı almaya hak kazandık. Bu takdir beratı bizim bu konuda doğru stratejide gittiğimizin en büyük kanıtı.’’
KİĞILI’YA ‘İTİBAR ENDEKSİ BERATI’
Erkek hazır giyimin öncü markaları arasında yer alan Kiğılı, Türkiye İtibar Endeksi radarına 3 yıl üst üste girerek ‘İtibar Endeksi Beratı’ almaya hak kazandı. Geçtiğimiz senelerde yapılan anket sonuçlarına göre Türkiye’nin En İtibarlı Şirketleri arasına giren Kiğılı, bu konudaki istikrarlı çalışmasını sürdürüyor. Yaptığı yatırımlar ve tüketicisinde oluşturduğu algı sayesinde İtibar Endeksi’ne giren Kiğılı, Türkiye’nin en itibarlı şirketleri arasında yer almaya devam ediyor.