Üretim sektöründe geleceği gittikçe daha belirsiz hale getiren zorlu makroekonomik ortam, firmaların hazırgiyim koleksiyonlarında esneklik ve hızlı yanıt verebilme yeteneklerini birleştirmesini zorunlu hale getiriyor. Hazırgiyim sektöründeki firmalar, maliyetlerin azaltılmasına yönelik büyüyen baskıyla başa çıkmak için yeni yollar arıyor; ürün geliştirme süreçlerini ve stoklarını titiz ve dikkatli bir biçimde yönetmeye çalışıyorlar. Hızlı moda akımının zorunlu hale getirdiği artan koleksiyon yenileme sıklığı, bazı markaların merkezlerine yakın tedarikçilere dönüş yaparak daha dengeli bir kaynak kullanım stratejisi benimsemelerine neden oluyor. Öte yandan yaratıcılığa her zamankinden daha fazla gereksinim duyuluyor; firmalar pazara sundukları ürünlerde, orijinalliği, rahatlığı ve kullanım kolaylığını birarada harmanlamak ve iyi fiyatlar sunmak zorunda kalıyor. Özel tanınmış bir markanın ürünü olmak gibi ek avantajların dışında, bedene iyi oturma, tarz, rahatlık vb. tüm gereksinimleri karşılayan ürünlerin hedef tüketici tarafından beğenilme şansı da daha yüksek hale geliyor. Büyümede yavaşlama yaşanmasından en çok endişe edilen alanlardan olan lüks tüketim sektöründe ise durum ümit verici, m arka imajından etkilenen tüketiciler sektörü sonuna kadar destekliyor. Yine de tedbirin elden bırakılmaması gerek. Sağlanan başarının sonucu olarak, lüks tüketim sektöründeki büyük isimler tüketici üzerindeki etkilerinden aldıkları güçle özgün iş alanlarına paralel şekilde mevcut ürün yelpazelerini genişletmek istiyor. Günümüz küresel üretim ortamında, tüm hazırgiyim firmalarının güçlü, işbirliğine dayalı ve iş odaklı bir teknoloji kullanması gerekiyor. İşte bu nedenle Lectra, 40 yılı aşkın süredir müşterilerine, sektörlerine özgü zorlukları aşmalarında destek veren ve sürekli daha yüksek güç ve daha fazla uzmanlık içeren çözümler sunuyor. Tasarımdan üretime tüm ürün geliştirme sürecine ilişkin olarak sahip olduğu tecrübeden yararlanan Lectra, hazırgiyim sektörü uzmanlarına koleksiyon tasarım, ürün geliştirme, üretim ve süreç yönetimi aşamalarında, bilgi birikimlerini en üst düzeye çıkarma ve yaratıcı yeteneklerini destekleme olanağı tanıyor. Günümüzde Lectra her zamankinden daha yakın bir müşteri desteği sağlıyor, her an çözüm ortağı olduğu şirketlerin karşılaştıkları güçlüklerle başa çıkmalarına yardımcı oluyor ve pazarın gelecekteki gereksinimlerini öngörebilmek için durmaksızın çalışıyor. Lectra geliştirdiği yüksek katma değerli hizmetler aracılığıyla çözümlerinin en verimli şekilde kullanılmasını temin eder. Danışmanlık: Sektöre ve hazırgiyimin içerdiği süreçlere ilişkin uzmanlığa sahip Lectra danışmanları, geliştirme projeleri aracılığıyla destek sunar. Eğitim: Tüm dünyaya dağılmış Lectra eğitmenleri, her firmanın kendine özgü faaliyet alanı, ürünleri ve elemanlarının uzmanlık düzeyine uygun özel eğitim programları hazırlar. Amaç, kullanıcıların hızlı bir biçimde çalışmaya başlayabilmeleri ve Lectra çözümlerini en verimli şekilde kullanabilmelerini sağlamaktır. Uzaktan Uzman Desteği: Lectra uzmanları, dünya çapında çalışan Çağrı Merkezleri sayesinde müşterilerin kendi ortamlarındaki çalışma istasyonlarına uzaktan müdahale ederek, yazılımların en verimli şekilde kullanılmasını desteklemektedir.