Kumaş, deri, teknik dokuma ve kompozit malzemeler gibi yumuşak malzemeler kullanan sanayilere yönelik entegre teknoloji çözümlerinde dünya lideri olan Lectra, Lectra Fashion PLM V4’ü sunmanın mutluluğunu yaşıyor.
Moda endüstrisinin artan karmaşıklığı, firmaları geleneksel olandan daha yeniye, daha modern iş modellerine geçiş yapmaya zorlamaktadır. Lectra’nın CEO’su Daniel Harari, “Moda firmalarının müşterileri memnun etmek ve pazara hızlıca erişmek amacıyla ilgi uyandıran ürünler sunabilmeleri için, yeterince çevik olacak şekilde çalışma yöntemlerini adapte etmeleri gerekmektedir. Moda ve tekstil sanayiindeki 40 yıldan fazla deneyimin ardından, Lectra günümüzün modern moda piyasasındaki talepleri karşılamak ve rekabetçi kalabilmek için yöntemleri değiştirmekte, firmalara iş uzmanlığı ve teknoloji sağlamaktadır. Lectra Fashion PLM bu desteklerin somutlaştırılmasıdır” şeklinde açıklamada bulunuyor. Lectra’nın Moda ve Tekstil Pazarlama Direktörü Anastasia Charbin ise, “Lectra Fashion PLM, tasarımdan imalata ekip çalışmasını geliştirmek ve tekstil firmalarının iş performansını baştan sona artırarak daha hızlı şekilde daha iyi ürünler oluşturmasına yardımcı olmak üzere tasarlandı” diye ekliyor. Daha çok koleksiyon planlama ve takvim yönetimine odaklanan bu yeni Lectra Fashion PLM sürümünün hazırlanması için, Lectra Ar-Ge ekipleri, Güney Kore’nin önde gelen moda firması Samsung-Cheil Industries ve kadın iç çamaşırında marka olan Fransa pazar lideri DBA ile ortaklık yaptı. Sezon trendleri, tüketici beklentileri ve zaman kısıtlamaları ile uğraşırken karlı bir koleksiyon hazırlamak zorlu bir mücadeledir. Lectra Fashion PLM’nin yeni koleksiyon planlama yönetimi ile, firmalar ürün sunumlarını etkin şekilde yönetmek için dinamik bir finansal değerlendirmeye sahip olacaklar.
Samsung-Cheil Industries Genel Müdür Yardımcısı Yang-sik, “Lectra Fashion PLM’yi uygulamaya koymak için Lectra ile el ele çalıştık. Günlük ihtiyaçlarımızı karşılayan etkili, kullanımı kolay ve sofistike bir koleksiyon planlama yönetim modülü tasarlaması için Lectra’ya meydan okuduk” şeklinde konuşuyor. Lectra Fashion PLM, Samsung-Cheil Industries’in imal edip piyasaya sürdüğü ürünler ile daha etkin stratejik hedeflere ilerlemesini sağlamıştır. İlk tasarımdan nihai ürüne kadar faaliyetlerin görüntülenmesi ve takip edilmesi, pazara sürüm süresinin iyileştirilmesi ve maliyetlerin kontrol altına alınması için esastır. Lectra Fashion PLM’nin yeni takvim yönetimi, yöneticilerin gelişim döngüsünü durmaksızın ileriye taşımak amacıyla takvim aşamalarını gözden geçirmelerini ve uyarlamalarını sağlar.
DBA tekstil Operasyonlar BT Direktörü, Giuseppe Zambarbieri ise, “Hedefimiz, giderek daha rekabetçi olmak amacıyla tasarımdan nihai ürün teslimine kadar sürecimizi sürekli olarak iyileştirmektir. Lectra Fashion PLM’nin takvim yönetimi, ekiplerimizin ortak bir platform üzerinde çalışmalarını ve böylelikle tutarlı olarak hızlıca piyasaya taşımak üzere gelişim döngüsünün farklı aşamalarını önceden görmelerini ve öncelik vermelerini sağlamaktır” şeklinde açıklama yapıyor. Lectra’nın CEO’su Daniel Harari, “Uzun vadede zorlukların üstesinden gelmelerine yardımcı olmak için, müşterilerimizle sürdürülebilir bir ilişki kurmaya inanıyoruz. Bu PLM yolculuğunda, Samsung-Cheil Industries ve DBA’nın da bize katılmasından oldukça memnunuz” diyerek noktayı koyuyor.