EY, Lectra stratejisinin canlılığı ve başarısının uluslararası bir takdiri olan ödülü Daniel Harari’ye takdim etti.
Yumuşak malzemeler—kumaş, deri, teknolojik tekstiller ve kompozit malzemeler—kullanılan sektörlere özel entegre teknoloji çözümü üretiminde dünya lideri Lectra, 24 Eylül’de ülkenin Güneybatı Bölgesi’nde aynı zaferi elde ettikten sonra tüm Fransa için 2014 Yılın Uluslararası Şirketi Ödülünü kazandı. Danışmanlık, güvence, veri ve işlem hizmetlerinde dünya liderlerinden biri olan EY Yılın Girişimcisi ödül programını 1986 yılında Amerika Birleşik Devletleri’nde başlattı. Program artık 58’den fazla ülkeyi kapsıyor ve bu Fransa’da verilen 22. ödüldü. Lectra CEO’su Daniel Harari, “Bu yılın Uluslararası Şirketi Ödülü, müşterilerine 100’den fazla ülkede hizmet eden ve gelirlerinin % 92’sini yurtdışından elde eden Lectra’nın geniş kapsamını yansıtmaktadır” dedi. ‘Global’ bir şirket olan Lectra bir yandan güçlü yerel köklerini korurken bir yandan da uluslararası başarılar sergilemiştir. Şirket, Paris’teki merkezi ve Güneybatı Fransa, Cestas’ta yer alan üretim ve Ar-Ge tesisleriyle DNA’sını korudu. Daniel Harari, “Küresel başarıya ulaştık, çünkü başkaları Çin’e taşınırken biz cesur bir karar alarak, üretime Fransa’da devam etmeyi seçtik ki bu da bize yöntem bilgisi ve kalite garantisi sağladı. Uzman ekiplerimiz ve araştırmacılarımız arasındaki yakın işbirliğini güçlendirmeyi, çözümlerimizi komple yeniden yapılandırmayı ve müşterilerimize sürekli olarak değer katmak için daha üst kalitede bir konumlanmayı tercih ettik” açıklamasında bulundu. Lectra’nın gücü aynı zamanda yerel ekiplerinin birleşiminden geliyor. Daniel Harari, “Çok nadir birkaç istisna haricinde, bağlı şirketlerimizin yöneticileri yerel kişilerdir ki çok uluslararası şirketlerin pek çoğu böyle yapmaz. Bu bizim için çok önemli, çünkü gerçekten müşterilerimize yakın olmamızı ve böylece onların işletme ihtiyaçlarını tam olarak anlayabilmemizi sağlıyor” diye ekledi. Bu seçimler Lectra’ya kazanan bir strateji sağlıyor, çünkü Lectra artık Çin, Brezilya, Güney Kore ve Amerika Birleşik Devletleri gibi büyüme hızı yüksek piyasalardan artan sayıda müşteri çekiyor. Daniel Harari, “Yıllar geçtikçe, Lectra’nın piyasa payı da arttı ve bugün faaliyet gösterdiği tüm sektörlerdeki ün sahibi müşterileri nezdinde güçlü bir konuma sahip. Örneğin moda piyasasında, Lectra lüks markaların neredeyse %100’üne hizmet ediyor” dedi. Daniel Harari, Yılın Uluslararası Şirketi Ödülünü Lectra’nın ekiplerine ithaf etti. Harari, “Bu ödül işbirliği içinde olduğumuz herkese aittir. Çok kültürlülük dünya açılan bir kapı ve günlük bazda harika bir varlıktır. Birbirimizden yeni şeyler öğrenmekten asla bıkmıyoruz” dedi.