Mavi, Almanya’da en iyi jean markası seçildi

Spread the love

Avrupa’daki istikrarlı büyümesiyle dikkat çeken Mavi, dünyaca ünlü Sportswear dergisinin, jean sektörüyle ilgili yaptığı pazar araştırmasında,
Almanya’da En İyi Jean Markası seçildi. Hazırgiyim sektörünün yöneticileriyle
yürütülen ve markaları pek çok kategoride değerlendiren araştırmanın
diğer sonuçlarına göre Mavi, “En Dost Canlısı Marka” ve “En İyi Ortak” olarak gösterildi. Mavi, mükemmel kalıbı ve verilen paraya değmesi nedeniyle aldığı yüksek puanlarla da dikkat çekti. Mavi Genel Müdürü Cüneyt Yavuz, derginin, Bread&Butter sayısında  yer alan araştırmayla ilgili olarak şunları söyledi: “Sportswear dergisinin Almanya’da yürüttüğü bu önemli araştırmada, En İyi Jean Markası seçilmek Mavi’nin, çok önem verdiğimiz Avrupa pazarındaki başarısını gösteriyor. Geçtiğimiz yıl Almanya’da Young Fashion (Gençlik Modası) segmentinde en hızlı büyüyen denim markası olduk, son 2 y ılda ciromuzu ikiye katladık. 2011’de dünyada 5.5 milyon adetlik jean satışını yakalamak ve global pazardaki yerimizin güçlendiğini görmek, bize gurur veriyor. Türkiye’de büyük beğeni kazanan Adriana Lima’yla işbirliğimizi  bu sezon globale taşımaya hazırlanıyoruz. Hedefimiz, yurtdışı pazarlarda da güçlü bir perakendeci olarak büyümek.”

MAVİ, BREAD&BUTTER’A DAMGASINI VURDU
Mavi, dünya t asarım çevrelerinin ve modayı oluşturanları  buluşma noktası olarak gösterilen Bread&Butter’da, yeni koleksiyonu ve Denim Kitchen konseptli standıyla yer a ldı. Fuara 10 yıldır aralıksız katılan ilk Türk markası olan Mavi, Hüseyin Çağlayan ile ortaklaşa hazırladığı Chalayan/ Mavi k apsül koleksiyonunu ilk kez  Bread&Butter’da görücüye çıkardı. Denim Kitchen tasarım atölyesiyle renklenen Mavi standı, Alman sanatçılar Katjusha Dawai ve Christian Smirnow önderliğinde düzenlenen batik atölyesine de ev sahipliği yaptı