Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul

Spread the love

Türkiye’nin ilk defa dijital olarak gerçekleştirilen en önemli uluslararası moda etkinliği Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul’un 15. sezonu sona erdi.  Dünya çapında isim sponsorluğunu üstlendiği tüm moda haftalarında olduğu gibi İstanbul’da da her sezon desteklediği bir tasarımcının defilesini sunan Mercedes-Benz, bu sezon Türk moda tasarımının tecrübeli isimlerinden Özlem Süer’in meslek hayatındaki 30. yılını kutladı ve başarılı tasarımcının İlkbahar/Yaz 2021 koleksiyonunu “Mercedes-Benz presents Özlem Süer” ismiyle sundu.

Bu işbirliği kapsamında Mercedes-Benz ayrıca, gücünü ilham veren kadınlardan alan She’s Mercedes platformu kapsamında, Özlem Süer’in 30. yılını tasarımcının moda ve tasarıma yaklaşımını, kariyeri boyunca değişen ve dönüşen heyecanlarını, ilham kaynaklarını konu olan bir film projesi ile ölümsüzleştirdi.  “Özlem Süer’in modayla geçen 30 yılı” adlı filmde yeni bir tasarım dilini yansıtan Mercedes-Benz EQC aracı ile İstanbul sokaklarında bir yolculuğa çıkan Özlem Süer, marka değeri olarak hayatında hep olan, tasarımlarına hayran olduğu, teknolojisi ve endüstrisiyle çok değer verdiği Mercedes-Benz’in, 30. yılında defilesini sunmasının kendisi için anlamının altını çiziyor. Mercedes-Benz Otomotiv İcra Kurulu ve Otomobil Grubu Başkanı Şükrü Bekdikhan, 15. sezon için görüşlerini şu sözlerle dile getirdi: “Mercedes-Benz Fashion Week Istanbul, ilk defa tamamen dijital olarak gerçekleştirilen 15. sezonunu geride bıraktı. İHKİB’in ve bu sezon etkinliği destekleyen Türkiye Tanıtım Grubu’nun vizyonuyla Türk tasarımcıların global ölçekte tanıtılması açısından benzersiz bir fırsat yakalandığını düşünüyoruz, dijital bir moda haftası doğası gereği sınırları aşarak tüm dünyaya hitap ediyor. MBFWI de bu sezon Rusya’dan İtalya’ya, İngiltere’den ABD’ye farklı ülkelerden izleyicilere ulaştı.”

#fashionweekistanbul#moda#tasarım#özlemsüer#defile#dijital#