Kalitesini ve uygun fiyatlarını öne çıkarmayı hedefleyen marka, geçen yıl
50 milyon lira olan cirosunu da yüzde 30 artırma planları yapıyor. Bu yıl
kendilerini daha iyi ifade edeceklerini söyleyen Theorie’nin Genel Müdürü
Fahri Çakır, “Kalitemizi ve fiyat farkımızı vurgulayacağız. Ucuz değil, uygun marka olduğumuzu anlatacağız” dedi. Erkek giyiminde 33 yıllık bir geçmişe sahip olan Theorie, 2012’yi tanınma yılı olarak ilan etti. Kalitesini ve uygun fiyat yelpazesini, düzenleyeceği kampanyalarla öne çıkaracak olan marka, 20 olan mağaza sayısını 25’e çıkaracak. 2013-2016 döneminde ise her yıl 10’ar mağaza açma hedefi koyan Theorie, geçen yıl 50 milyon lira olan cirosunu da bu yıl yüzde 30 arttırma planları yapıyor. Bu yıl kendilerini daha iyi ifade edeceklerini söyleyen Theorie’nin Genel Müdürü Fahri Çakır, “2012 ‘tanınma yılı’mız olacak. Kendimizi, kalitemizi ve fiyat farkımızı vurgulayacağız. Ucuz değil uygun bir marka olduğumuzu anlatacağız” dedi. Öncelikli hedeflerinin Türk erkeklerine hizmet vermek ve Türkiye’de büyümek olduğunu kaydeden Çakır, şu anda yurtdışında kendi mağazalarını açmayı düşünmediklerini belirtti. Yurtdışından talep geldiğini ve franchise verebileceklerini anlatan Çakır, “Bu yıl Türkiye’de imzasını atmak üzere olduğumuz mağaza sayısı 5. Belki bu sayının üzerine de çıkabiliriz. Emin adımlarla, sıkıntısız bir şekilde büyümek istiyoruz. Gücümüzü üretimimizden alıyoruz. Dünyada ve Türkiye’de en ünlü markalara üretim yaptık, hâlâ yapıyoruz. Kendimizi Kaf Dağı’nda görmüyoruz. Biz perakendede B ve C1 olarak tabir edeceğimiz orta segmentin markası olmayı hedefliyoruz. Dede, baba ve oğul yani 3 kuşağa hitap etmek istiyoruz. Çünkü biz her kuşağa ürün satabilecek bir markayız” diye konuştu. 2011’de hedeflerini tutturduklarına da değinen Fahri Çakır, “Geçen yıl mağazalarımızda toplam 50 milyon lira ciro yaptık. Bu yıl hedefimiz bu rakamı yüzde 30 oranında arttırmak” dedi. Türkiye’de 37 milyon erkeğin yaşadığını ve bunun önemli bir kısmının kendileri için potansiyel müşteri olduğuna da dikkat çeken Çakır, sözlerini şöyle sürdürdü: “37 milyon erkeğin yüzde 46.2’si 20-50 yaş arasında, yüzde 18.9’u 50 ve üzeri yaştan… Yani toplamda yüzde 65’i bizim potansiyel müşterimiz. Fert başına aylık giyim harcaması 42 lira. Bütün bu rakamlara bakınca daha yapacak çok iş, gidecek çok yol olduğunu görüyoruz. Bir mağazamızı ayda 21 bin 700 kişi ziyaret ediyor. Tüm mağazalarımıza ayda 5 milyondan fazla insan giriyor. Hedefimiz bu sayıları daha yukarılara çekmek.”