ÖZ-EL Şirketler Grubu, A’dan Z’ye tüm tuhafiye ürünlerini bünyesinde bulunduran ÖZ-EL APLUS markasıyla perakende sektörüne adım attı. ÖZ-EL APLUS, iğneden ipliğe kadar 3 bin çeşit ürününü bu ayın başından itibaren tuhafiyeler, zincir marketler ve hobi mağazaları kanalıyla tüketicilere ulaştırıyor.
Türkiye’nin ve Avrupa’nın en büyük dar dokuma üreticisi ÖZ-EL Şirketler Grubu, ÖZ-El APLUSmarkasıyla perakende sektörüne girdi. Yarım asırlık iş geçmişi olan ÖZ-EL, iğneden ipliğe, kurdeladan fermuara, teladan lastik şeritlere, çıtçıttan düğme ve kopçaya3 bin çeşit tuhafiye ürününü bu ayın başından itibaren Türk tüketicisine ulaştırıyor. Tuhafiyeler, zincir marketler ve hobi mağazalarında özel paketlerinde satışa sunulan ÖZ-EL APLUS ürünlerinin en büyük özelliği, yüzde 90 yerli üretim olması. ÖZ-EL Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Kahraman Öztürk, dünya tuhafiye devlerinin kendilerine teklif ettikleri distribütörlükleri reddederek, bu alanda kendi markalarını oluşturmaya karar verdiklerini söylüyor. Yurtdışından gelen ithal ürünlere göre ÖZ-EL APLUS ürünlerinin tüketicilere üçte bir daha uygun fiyatla ulaştırılacağını belirten Öztürk, “Biz kurdela, şerit gibi dar dokumada dünya çapında bir üreticiyiz. Kendi üretmediğimiz ürünleri ağırlıklı olarak ulusal sanayimizden tedarik ediyoruz. Bunu da ülkemize karşı bir görev ve sosyal sorumluluk olarak görüyoruz” diyor.
Hayatı Kolaylaştırıp, İsrafı Önlüyor
ÖZ-EL APLUS ürünleri, başta kadınlar olmak üzere tüm tüketicilerinin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor. Ürünlerini özel ve şık kutularında ölçü ve adetle satışa sunan marka, tüketiciye ihtiyacı olan kadar ürünü alma olanağı sunuyor. Böylece hem tüketicinin hem de tuhafiyecinin hayatı kolaylaşıp, israf önleniyor. Örneğin, Türkiye’de toptancılar üreticiden kurdelayı en az 100 metre almak zorunda. Oysa ÖZ-EL APLUS‘ın kurdela gibi ürünleri 2, 5, 25, 100 metrelik paketlerde satışa sunuluyor.