Irak, Libya, Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri’nde mağazalar açan Mavi’nin Genel Müdürü Cüneyt Yavuz, Türk dizilerinin bölgedeki işlerine olumlu etkileri olduğunu söyledi. Özellikle Ortadoğu’da reyting rekorları kıran Türk dizileri bu bölgede faaliyet gösteren firmaların iş hacmine de olumlu yansıyor. Ünlü hazır giyim markalarından Mavi’nin Ortadoğu’da çok iyi bilindiğini ve talep gördüğünü belirten firmanın Genel Müdürü Cüneyt Yavuz; Irak ve Libya’nın yanı sıra Suudi Arabistan ve Birleşik Arap Emirlikleri gibi önemli pazarlarda da mağaza açtıklarını anlattı. Ortadoğu pazarının Mavi için ilginç bir deneyim olduğunu anlatan Cüneyt Yavuz, bölge ülkelerine ihraç edilen yerli dizilerin Türkiye’ye ilgiyi artırdığını söyleyerek, üç sezon üst üste reklam yüzü olan Kıvanç Tatlıtuğ’un, Mavi’nin bölgede önemli bir elçisi olduğuna değindi. Mavi’nin kuruluşundan sonra 5 yıl gibi kısa bir sürede Türkiye’de jean pazarının lideri olduğunu söyleyen Yavuz, markanın bununla yetinmeyerek yurtdışına açıldığını, ilk olarak Almanya’da ve jean’in anavatanı Amerika’da mağazalaşarak başarıyı yakaladığını hatırlattı.