İç giyim sektörünün lider markalarından Yeni İnci, yatırımlarına hız kesmeden devam ediyor. Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne yatırım yapmaya hazırlanan Yeni İnci, mağazalaşma stratejisiyle de 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyor.
Kaliteyi ve çeşitliliği önceliklendiren ve iç giyim sektörünün lider markalarından olan Yeni İnci, 2022’nin son çeyreğinde yeni yatırımlarıyla dikkat çekiyor. Yıllık yaklaşık 6 milyon adet üretim hacmi ve satış adedi ile Türkiye’de iç giyim sektörünün yüzde 35’ini yöneten Yeni İnci, Güneydoğu Anadolu Bölgesi’ne yatırım yapmaya hazırlanıyor. Beş farklı üretim tesisinde yıllık 6 milyon adet üretim hacmine sahip olan Yeni İnci, her sene yıllık üretim hacmini yüzde 10 artırmayı hedefliyor. Bu hedef doğrultusunda üretim tesislerine bir yenisini daha eklemek isteyen marka, Gaziantep’te üretim tesisi kurmak için kolları sıvadı. Gaziantep’e yapacağı yeni yatırımla bölgenin de ekonomisine katkı sağlayacak olan Yeni İnci, üretiminin yaklaşık yarısını dünyanın dört bir yanına ihraç ediyor. Gelen talepleri karşılamak üzere faaliyete alınacak olan yeni üretim tesisinin 2023’ün ilk yarısında hayata geçmesi planlanıyor. Kaliteli üretimi ve 3 bine yakın ürün çeşitliliğiyle hizmet veren Yeni İnci; iç giyim, pijama, ev giyim ve spor giyim ürün gruplarıyla kullanıcılara birçok farklı alternatif sunuyor.
5 yıl içinde 100 mağaza hedefi….
Şu anda Türkiye’de 81 ilde 3 bini aşkın noktada ürün satışı devam eden Yeni İnci, mağazalaşma stratejisi doğrultusunda kendi mağazalarını açıyor. Yenilikçi ürünleri ile her beden kadının iç giyim ihtiyacını karşılayan Yeni İnci, kalite ve çeşitliliği uygun fiyatlarla tüketicilerle buluşturmak amacıyla Türkiye’nin her bölgesinde mağaza açmaya devam ediyor. İstanbul’da 5 mağazası bulunan Yeni İnci, yıl sonuna kadar 5 mağaza daha açarak 2022 yılı hedeflerine ulaşmayı öngörüyor. Mağazacılığın yeni bir yolculuk olduğunu belirten Yeni İnci Yönetim Kurulu Başkanı Furkan Atakan; ‘Yeni İnci tabelasıyla mağazalarımızı açmaya başladık. Şu anda İstanbul’da 5 mağazamız bulunuyor. Mağazalaşma önümüzdeki 5 yıllık hedeflerimizde önceliğimiz. Türkiye’nin her yerinde mağazalarımızı açarak tüketicilerimizle bulaşacağız. 5 yıl içinde Yeni İnci tabelasıyla 100 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz. Önce yurtiçindeki organizasyonumuzu başarıyla tamamlayacak daha sonra da yurtdışı hedeflerimizle mağazalaşma stratejimizi hayata geçireceğiz’ dedi.