Dünyada ilk 5 arasında yer alan, Avrupa’nın ise tek çatı altındaki en büyük yünlü kumaş üreticisi olan Yünsa, Brand Finance’in, Türkiye’nin en değerli ve en güçlü markaları 2021 raporuna göre, marka değerini yüzde 65,1 oranında artırarak Türkiye’nin en fazla değer kazanan ikinci markası oldu.
Dünyanın önde gelen marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşlarından Brand Finance’ın araştırmasına göre Yünsa, Türkiye’nin değeri en fazla yükselen ikinci markası oldu. En Değerli İlk 100 sıralamasında geçen yıla göre marka değerini yüzde 65.1 artıran Yünsa, yaklaşık 17 milyon dolarlık marka değerine ulaştı. “Brand Finance Turkey 100-2021″ raporu sonuçlara göre Yünsa, Türkiye’deki ‘En Güçlü Markalar’ sıralamasında geçen yıla göre 11 sıra yükselerek 89’uncu sırada yer aldı. Brand Finance sonuçlarına yönelik değerlendirmelerde bulunan Yünsa Genel Müdürü Mustafa Sürmegöz, “Brand Finance Turkey 100-2021” raporuna göre 2020 yılının salgının da etkisiyle markalar için iyi bir yıl olmadığı, en değerli 100 markanın toplam değerinin bir önceki yıla göre 24,6 milyar dolarla yüzde 12,7 azalarak 21,45 milyar dolara düştüğü görülüyor. Böylesi bir dönemde yüzde 65,1 değer kazanarak Türkiye’nin en çok değer kazanan ikinci şirketi, ayrıca ilk 100’de yer alan iki tekstil markasından biri olmamız gurur verici” dedi.
Dünyada ilk 5 arasında
Sürmegöz şöyle devam etti, “Pandeminin getirdiği olumsuz koşullara rağmen Türkiye’nin yerli ve milli markası olarak dünyada üst segment yünlü kumaş üretiminde ilk 5 arasında yer alırken Avrupa’nın ise en büyüğü durumundayız… Pandemi sürecine rağmen karlılığa odaklandık. Hızlı şekilde aksiyon alarak maliyet, stok ve finansman yönetimimizi yeniden kurguladık. Kısa vadeli borçlarımızı uzun vadeye yayarak sermaye ve finansman yapımızı güçlendirdik. Çevik yönetim anlayışla bu süreçleri başarıyla geçirmeyi bildik.
Kazanımlarımızı tüm paydaşlarımızla paylaşıyoruz
Dünyanın önde gelen marka değerleme ve strateji danışmanlığı kuruluşlarından Brand Finance’ın araştırması bize doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösterdi. Yünsa’nın gelecekte de değer üretebilmesi ve kabiliyetlerini artırması için gerekli yatırımları yapmaya devam edeceğiz. Marka gücümüz ile finansal kazanımlarımızı tüm paydaşlarımıza yansıtmak ve sektörümüzün ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılamak için değerlerimize her zaman sahip çıkacağız.
Başarımızı yenilikçi anlayışımıza borçluyuz
Yünsa olarak bizi bu önemli başarıya ulaştıran faktörlerin başında çalışan memnuniyetini önemseyen inovatif bir şirket olmamız yatıyor. Bunların yanı sıra sektörün ihtiyaçlarını iyi analiz etmemiz, müşteri memnuniyeti ve beklentileri odaklı hizmet anlayışımız, hızlı ve esnek karar alma kabiliyetimizi de sayabiliriz. Tüm dünyayı etkileyen Covid-19 salgınına rağmen bu başarıyı göstermiş olduğumuz için başta değerli çalışma arkadaşlarım olmak üzere emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum.”
#Yünsa #kumaş #ödül #tekstil #konfeksiyon #değerlimarka #inovatif #marka #yünlükumaş #üretim